Krótko o zdrowym i sportowym trybie życia

ju odżywki dla sportowców. Najwygodniejszym sposobem na kupowanie odżywek wydaje się być kupowanie ich przez sklepy internetowe, ponieważ oferują one najczęściej duży przekrój producentów i jest duża konkurencję cenowa, przez co m

Dodane: 25-05-2017 02:34
Krótko o zdrowym i sportowym trybie życia

Sklepy dla sportowców

Branża odżywek dla sportowców rozwija się dość prężnie i obecnie na Polskim rynku mamy wiele marek i firm zagranicznych oraz polskich, które oferują różnego rodzaju odżywki dla sportowców. Najwygodniejszym sposobem na kupowanie odżywek wydaje się być kupowanie ich przez sklepy internetowe, ponieważ oferują one najczęściej duży przekrój producentów i jest duża konkurencję cenowa, przez co możemy dostać naprawdę dobrą odżywkę w przystępnej cenie, która w sklepach stacjonarnych byłaby wręcz niedostępna.

Do tego jeszcze sklepy internetowe często mają towar, który niedostępny jest w kraju, ponieważ są jego jedynymi dystrybutorami w kraju.


Rodzaje odżywek na rynku

Odżywki dla sportowców możemy podzielić na trzy grupy odżywek ze względu na czas ich stosowania. Pierwszą grupą są odżywki z których korzysta się przed treningiem, przedtreningówki najczęściej zawierają kofeinę lub inne składniki które mają za zadanie pobudzić nasz organizm przed planowanymi ćwiczeniami.

Drugą grupą są treningówki i są to najczęściej napoje izotoniczne. Trzecią grupą są odżywki po treningu, które zawierają białko i węglowodany i mają za zadanie przyspieszać wzrost mięścni i minimalizować zmęczenie po treningu.


Masa mięśniowa, fitness czy rowerek?

Ćwiczenie na siłowni to nie tylko rozbudowa masy mięśniowej, ale również wiele innych rodzajów ćwiczeń. Wszystko zależy od tego jaki rodzaj efektów chcemy uzyskać. Od ćwiczeń odchudzających, przez kardiologiczne, aż po rozciągające. Każdy z tych rodzajów ćwiczeń wymaga nieco innego podejścia do diety i suplementacji.

Dużo ćwicząc na bieżni czy rowerku zużyjemy więcej węglowodanów, także nasza dieta powinna być w nie bogata,a podczas samego treningu warto je uzupełniać. Z kolei przy ćwiczeniach typu fitness przyda się większa suplementacja białka i dieta nisko-tłuszczowa,



© 2019 http://eko-leko.elblag.pl/